Home   |   About us   |   Books   |   For writers   |   For readers   |   Contact   Like us on Facebook
# Universitatea din București

Editura Ars Docendi
Search
    


Sign up for newsletter with your e-mail


#
Branding pentru numărătorii de stele
Autor: Alexandra Crăciun
An: 2010
Pagini: 205
Format: A5 (148 x 210 mm)
ISBN: 978-973-558-478-8
Categoria: Științe sociale
   Inventatorul mediologiei, Regis Debray spunea că lumea contemporană este guvernată de principi statistici ce îşi adjudecă puterea pe criterii aritmetice date de cote de piaţă, rezultate în sondaje, ratinguri şi alte forme de audienţă.
Principele statistic este cel care obţine vizibilitatea, transformând-o în avantaj competitiv. Este cel ai cărui bani investiţi în publicitate aduc alţi bani. Cel care se vede bine pe pârtie şi ajunge neşifonat până jos, iar lucrul acesta se reflectă în cifre.
De aceea, puteţi citi acest volum, atât ca pe o carte despre “principi”, cât şi ca pe o carte despre schiori, totul este ca la sfârşitul ei să găsiţi cel mai plauzibil răspuns la marea dilemă a publicităţii. O dilemă a cărei formulare a fost atribuită pe rând lordului Leverhulme, lui Henry Ford sau lui John Wannmaker, pentru că, ea suna aşa:
“Ştiu că jumătate din banii pe care îi cheltuiesc pe publicitate sunt cheltuiţi în zadar, nu ştiu însă care jumătate.“
Nu cred că, în cele ce urmează, vom putea să aflăm cu precizie despre care jumătate este vorba, pentru că şi publicitatea trebuie să aibă “metafizica” ei, dar cel puţin, putem să încercăm împreună să găsim câteva formule, să facem ca ea să fie “jumătatea“ mai mică.

see also
#
Etnografie
Privire către noi înșine ca popor
Ediția a II-a, revăzută și adăugită

#
Abilități corecționale de bază.
Manual de training

#
Core Correctional Skills
The training kit

#
Santé et nutrition dans les médias actuels
#
Şcoala sociologică de la Bucureşti şi studiul familiei:
comentarii şi antologie de texte

#
Dialoguri despre educație și pedagogie
#
Produse şi servicii documentare în bibliotecile românești de învăţământ
#
Teoria economică marxistă
#
Human Rights in Prison. A Sociological Approach
#
Valori culturale franceze, fundament al geografiei umane moderne